Normalde yerinde durmayan bebeğim nst’ye girince çıt bile çıkarmıyor.Yiyorum içiyorum hiçbir faydası olmuyor.Eve gelince durmadan hareket ediyor.Doktorlara bunu kanıtlayamadığım için her gün nst’ye sokuyorlar.Bebeğimi oradayken nasıl hareketlendirebilirim? Tatlı falan boş, işe yaramıyor