Ceylincim Sağlık ocağına kaydını yaptırmadım derken onu anlamadım gebeliğin en başında mı bildirmediniz sağlık ocağına gebeyim diye? Eğer öyleyse bildirmeniz gerekiyor beni 20. Haftama girdiğimde aradılar mesela kan/idrar tahlili tansiyon ölçümü yapmaya bebeğin kalp atışını dinlemek için falan. Tetanoz aşısınıda 20. Haftanın içinde olmuştum mesela.