Kadın doktorlar ilgilenmiyor diye erkek doktora randevu aldım. Bi gittim asistan kız baktı. Kilosunu soruyorum nasıl ölçülüyor bilmiyom diyo. Ne de başka bir ayrıntı var. Su gibi akıntım oluyor suyum gelmiş olabilir mi diyorum bilmem ki diyo. 😅 Kavga etmeden kendimi zor tuttum. Bebek hakkında hiç bişi öğrenemedim yani boşu boşuna gittim. Bidaha b.. giderim.