Busratek07 Kızlar benim ilk gece kızlık zarım bozulmadı çünkü esnek olduğu için doktor doğumda yırtılır dedi peki doğum olacağı zaman doktoruma söylemelimiyim bir sıkıntısı olur mu merak ettim 😁
Kaderyas0327 Busratek07 ay nerden aklına geldi kız kaç ayönceki kızlık zarının bozulmaması ve bunun doğumda yırtılması ama çok mantıkılı bir soru sadece merakımdan şurda bir durim 😂😂😂😂😂😂😂
Xxxxx Busratek07 canim benimde ayniydi ama gerdek gecesinin sabahi hafif bir kanamam vardi doktoruma sordum bana dedi dogumda yirtirlir dedi merak etme dedi esnek oldugu icin yirtilmamis dedi muayene falan etti
Dilaam Busratek07 aynı durumdayım ve dün internette arastırdım buraya yazmak istememistim sen sormussun😂😂
Busratek07 Xxxxx bende kanama olmadı hiç bide adet oldum düğün gunu 🤣🙈 zaten 3 gün sürüyordu 5 gün bekledik ama yinede gelmedi kan 😁
blacklove Kızlık zarı kontrolü icin hangi doktora gidiliyor kızlar yani kendi dogum doktorumuz bakar mi
Cns26 Benimde kızlık zarım esnek. Normal doğum esnasın yırtılcak. Ancak doktorum vajinal muaynelerde mutlaka zarın esnek olduğunu n bilgisini hatırlatmamı söyledi.
Busratek07 Tugcike çatı muanesi oldum fakat kan gelmedi birşey de olmadı cuma randevum var sormalıyım bence
Tuba52 Canım bi yıllık evliyim hala kızım:) ve hamileyim. Aynı durum yani . 2 kere kadın dogumcuya baktırdım cevap bakiresiniz. Dogumda ancak yırtılabilir doktorunuzu bilgilendirin. Hayatına bi engeli yok