Aysehatun canım benim gece 1 de suyum geldi ve malesef bebek kakasını yapmıştı sabah 8 de sancılarım başladı öğlen 3 te tam açıklık oldu ama bebek kanala girmediği için acil sezeryane alındım.. Çok şükür o sağ salim geldi koynumda uyuyo gerisi hiç önemli değil 😊