Eldgrn nst de sancim çıktı ben hissetmedim bile birde 3 cm açıklığım vardı doktorum eve gitsen de akşama gelirsin geri dedi bir anda karar verdik çok şükür kafamda kurduğum gibi değildi hersey çok güzel geçti sakın doğum anını gözünde büyütme inan bana hiçbir acı ağrı hissetmedim 🌸