Ben depremden bir gün önce aldım henüz kullanmadım ama çok ovuldu diye aldim
Benim için kolay açılır kapanır ve sağlam olması yeterliydi pusetli olanlar çok ağır poşeti kardeşim getirecek zaten kabin boy diye geçiyor bunlar çok kullanışlı dediler 4300 ebebekden aldim şubat indirimini kaçırmışım ama trendyolda 6000 e yakın