elaymoms bizde tayinden dolayı burdayız ama memleketim de aynı zamnda :) bende Selma Hocaya gittim doktor iyiydi sıkıntı yok o konuda ilgiliydi de ama detaylıyı erkek bi doktor yaptı bebeği asla görmedim renkli göstermicek misiniz dedim o kadar para verdim yani bana gelmis diyor ki dünyanın hiç bir yerinde renkli ultrason yoktur 😂 park hospital de bana ta 18.hafta da net bir şekilde renkli gösterdiler fotoğrafını çektirdiler yani incelemesi vs iyiydi bi 25 dk falan sürdü ama hiç görmemek bebeği üzdü renksiz di ve hiç bir sey anlaşılmıyordu,Meral hocayı da çok övüyorlar park hospital de ona devam edicem,hakkımız da hayırlısı olsun 🌸