Dilsay hellomami 21+6 yız sadece kalça kuyruk ağrımdan çok dertliyim🥲Onun dışında kusmam bulantılarım tam geçti çok şükür 🥸
gizemyusein hellomami Biz de 13+1iz bugüne kadar hiç bi belirtim olmadı sadece ilk zamanlar kasık ağrılarım olmuştu ama son 1 haftadır resmen arabaya oturur oturmaz midem bulanıyo 2 gündür baş ağrısından kafamı kaldıramıyorum bilemedim kendime nazar mı değdirdim naptım🥹
hellomami Ginger_ ama bianda kesilmesi zaten normalmiş 13.haftada ya bitiyor yada azalıyor diye okumuştum ☘️
ebrusngl hellomami 13+2 günlük olduk bi kaç gündür mide bulantılarım azaldı umarım normal bir durumdur sizin belirtileriniz neler 😊
hellomami ebrusngl benm bulantım yok denecek kadar aza indi ama arada belim agrıyor o kadar umarm saglıcakla onları kucagımıza almayı Rabbim nasip etsin 🤲🏻💕
Esved Haftadan selamm🌸 bütün belirtilerim kayboldu resmen 2 haftadır rahatım , yarın doktor kontrolüm varr bakalım bebişim nabıyor 💕
Melo91 13+2 sabah bulantıları devam arada kasık ağrım oluyor her gün olmasada, bebişimizde kızmış 🥰 Allah hepimize sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin