Bizde 37+4 olduk dün kontrolümüz var nst de sancı çıktı ama ben sancıları hissetmiyorum çatı muanesi oldum fakat bebek kanala yerleşmemiş henüz bebek müsade ederse 18 şubata kadar bekleyebiliriz dedi doktor oldukça heyecanlıyım kızıma kavuşmaya çook az kaldı 😍🌸