Slm kızlar. 29 haftalık hamileyim 28. Haftada ultrason sonuçlarında bebeğimin göbek çevresinin baş ve ayaklara göre 2 hafta geriden olduğu söylenildi. Bebeğe kan akışının az gittiğinden şüphelendi ve kan sulandırıcı iğne verdi 10 adet. İstenmeyen bi durum dedi ve o günden itibaren bebeğin hareketlerine dikkat ediyorum hareket ediyor gayet, tansiyon ve şeker sorunum da yok bildiğim kadarıyla. Ama böyle devam ederse bebek açısından risk oluşurmuş var mı bu durumu yaşayan eden? Çevreme sordum kimsenin başına gelmemiş biraz endişeliyim onun için.