Ernurr ben kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum. İlk zamanlar bebeklerin midesi küçük olduğu için memeyi yeterince boşaltamıyor, süt orda kalıyor birikiyor çok fazla ağrı yapıyor hatta mastite sebep oluyor. Ablam ne de olsa ebdeyim diyip almamıştı çok ciddi mastit oldu ve operasyon geçirmek zorunda kaldı. Hem süt üretimini artırmak için de çok faydalı. Şuanda Hepsiburada da lansinoh da indirim vsr elektrikli de. 770₺. Eğer bütçeniz kısıtlıysa kiwi markasını öneririm. Ablam kiwi markasını kullandı çok memnun kaldı