ParildayanYildiz Busracft gebeğin son ayında değil ama daha öncesi gripken günde 1 fincan ıhlamur içilebileceğini söyledi doktorum
Aaaysee Busracft şu an 28+6 ilk zmanlar gittiğim de öyle dedi yani gebelikte yasak dedi benle alakası yok burda da çok duydum yasak olduğunu,son haftalar da doğum kolaylığı için içilen şeyler var ama onun dışında yasak dendi
binnur64 Aaaysee aynen ben de sordum doktoruma bitki çaylarını içebilir miyim diye hamilelik boyunca hiçbirini içme dedi
Nrhnonaldrm Bende doktoruma sormustum bitki cayi içebilir miyim diye Ihlamur ve nane cayi içebilirsin dedi
Herseyguzelolsun7 Bana da hepsi yasak demişti, özel bir durumdan da değil her gebeye yasak diyormuş. Hasret kaldım resmen çok da severim bitki çaylarını
Nur1211 Busracft grip olduğumda doktorum bir fincan nane limon içebilirsin demişti. Gebe okuluna gittim onlar da hamileliğin her döneminde ıhlamur içilebilir demişlerdi ama sen kendi doktoruna sor emin ol.
Busracft Nur1211 Ben dün kuşburnu içtim zararlı olacağı aklıma gelmedi. Ama kontörle gittiğimde soracağım doktora bakalım. Ama zararlı olacağınıza hiç düşünmemiştim
susis Busracft kuşburnu, adaçayı ve nane limon, yeşil çay her zaman, günde 1 bardak olacak şekilde serbest. Kesin ve net bir bilgi.