Merhaba ben tam bir aydır kullanıyorum. Pcos var bendede doktorum bunu kullanmamı önerdi. Dün testte beta 112 çıktı inşallah sağlığıyla gelir🤲🏻 hiç canınızı sıkmayın olmayacak diye birşey yok bende üzülmüştüm ama ikinci ay denememde hamileyim tabi sağlıklı artış olursa daha cok yeni. İnşallah Allah kalbinize göre verir❤️ burayada ilk kez yazıyorum umarım bir umut olur💕💕💕