Selam kızlar 36+4deyim, resmen son 2 gündür 0 uykuylayım, tekmeler çok sert, özellikle sağ tarafım yok oldu, her hareketinde altta vajinada ağrı iğnelenme gibi acı hissediyorum, bu normal mi, bebek hareket ettikçe alttan ağrım oluyor,açılma mı oluyor bu,birde aşırı sertlik oluyor karnımın bir tarafında,kontrolume var daha gitmeli miyim?