Nursemother korkmayın benim bebeğim iri olduğu için ben zorlandım. Sancı zaten çok yavaş veriliyor. Zamanla sancım ilerledi sabah altı buçukta sancı verilmeye başladı. 1 cm açıklığım vardı. 12 de sancının şiddeti artmaya başladı. Açılmam 4 cm oldu. Öğlen üçte 6-7 cmdi. Sancı çekmek zordu kolay geçti diyemem. Ama hep bebeğine odaklan nefesine odaklan. 17:47 de bebeğim doğdu. Doğduktan sonra tüm acılarımı unuttum. Ve çok rahatladım.