zeynepygmr resim at bizlerede darısı basıma oğlum 6 aylıkken gösterdi yapamadın heves felan kalmadı yapmamıstım şimdi 2. Ye hamileyim bunda yapcam inşallah 1 hafta sonra 2litarama var doktorumun ultroson cihazı cok kaliteli gösterirse bende yapcam inşallah cok hevesim var masa felan yapcakmısın canım bizede fikir olsun resim atarsın merak ederim ben 🤣 saglıklı sıhhatli gönlünüze göre olsun inşallah