Nurcangulpideci oncelikle cok geçmiş olsun 24. Haftamda ben de benzer bi hastalik gecirdim caresizlikten ağlıyordum. Ancak crp degeri yuksekse hamilelikte sakincali oluyormus. Gogus hastaliklari doktoruna gittim crp baya yükselmişti doktor ayni zamanda kadin dogum doktoruna da danismami istyerek ilac verdi hem antibiyotik hem oksuruk surubuydu. Antibiyotigi sabah aksam serum olarak aldim. 2. Haftada anca toparlayabildim. Ve dediginiz gibi oksurmekten bosluklarim batiyordu. Bence sizde beklemeyin ya dahiliye ya da gogus hastaliklarina gidin. Acilde vs hic bi sey yapmiyorlar. Doktora gittigimde zature dedi bazen gecmesini beklemek dezavantaj olabiliyor.Bu arada bal zencefil ıhlamur dogal her seyi deniyordum artik midem bulanmisti ama bu bi salgin ve bizim bagisikligimiz dusukken atlatmamiz daha zor oluyor. Zaman kaybetmemenizi tavsiye ederim.