Deletedmom_1003 Umarım pişman olmam 😐 Kızlar yüzüğüm hamilelikten sonra hiç olmamaya başlamıştı söylemesi ayıp baget pırlantaydı ve sıkılmıştımda bende eşimin kuyumcu arkadaşında 14 ayar tek taş yüzük gördüm inanılmaz hoşuma gitti dedimki bu yüzük benim olmalı 🥱 takas yaptım umarım pişman olmam 😵💫😵💫 sizce nasıl
mylittlebabym Çok bir şey kaybetmemişsiniz çünkü baget pırlantalarında bozdururken pek bir değeri yok, her türlü zarar yani. Takılarda kâr düşünmemek lazım zaten, eski yüzüğünüz kararmış gibi görünüyor zaten yeni aldiginiz yüzük çok güzel. Güle güle kullanın.
esmerella37 Bendede tektas var bende baget alıcam 🥰🥰🥰 bende ki ve https://imgyukle.com/i/JAsC8q Alacagım https://imgyukle.com/i/JAsxL0 Sizce nasıl