Sedamete ilk çocuğuma hamileyken hiç ödem olmadı vücudumda. Ama sezaryen doğumdan sonra öyle bir ödem oluştu ki. Ayaklarıma ayakkabı girmedi. Zar zor yürüdüm bir iki gün. 3-4 gün sonra da yavaş yavaş geçti. Tuzu azaltın ve bol su için. Ödem bu şekilde daha kolay atılıyor