Haticetekmen01 Kızlar 23+3 haftalik hamileyim.Son bir iki gündür bebeğimin hareketlerini daha az hissediyorum ve çok da sert değil.Bir iki gün öncesine kadar gayet hareketli ve hareketleri daha kuvvetliydi. Ayni durumu yaşayan var mı,oldu muu😪😔
gokturkmom Haticetekmen01 bende 22+6 dayım iki gündür az hissediyorum yarın doktora gidicem bakalım genel olarak bu haftalarda normal olduğunu söylüyorlar ama
zelihakarakutuk1 Haticetekmen01 Haftada ben de aynı sorunu yaşadım hastaneye gittim bi sıkıntı olmadığını söylediler düzensiz oluyor hareketleri
Nursaygi Haticetekmen01 Bende 23+4’deyim pazar pazartesi 2 gün daha az hissettim hareketlerini dün çok hareketliydi mesela günleri günlerini tutmuyor normal bence endişelenme bu haftalarda zaten düzensiz olurmuş.
_almirasmom gokturkmom ben 33+5 hamıleyım kızım 3 gundur hareket etsemmı etmesemmı dıe yerı daraldını dusundum doktora nst ye gıdıcektım her hafta cuma gıdıyorum normalde ama aksam kuduruklıga basladı :) anladım kı bı kac gun ıcerde dınlenıyo yada arkasına dönuyo sonra gene deavam edıyo endıselenmeyın ben bunu her hafta yasıyorum rsmen😃
gokturkmom _almirasmom normalde gün içinde çok hareket ederdi iki gündür sadece geceleri az az ediyor tabi insan ister istemez endişe ediyor ama böyle yorumları okumak rahatlatıyor teşekkür ederim 😊
_almirasmom gokturkmom korkma canım kendını gerekırse saatlerdır ac bırak sonra ızle nasıl oynuyor 😀 benım daha gece 2-3 te basladı hareketlenmesı 4 gundur tık yoktu😂alıskınım artık
susis Haticetekmen01 şu an 30. haftadayım ve 28e kadar hareketler 2-3 gün çok sonra 1-2 gün az hatta bazen hiç hareket hissetmiyordum. 2 haftadır özellikle tüm hareketleri hissediyorum ve çok sık. Endişelenecek bir şey olmadığını düşünüyorum ama tabii ki kendini en iyi sen bilirsin. Anormal olduğunu düşünüyorsan doktora gitmelisin. Bu arada bebeğin pozisyonu da çok etkiliyor. Muayene ve kontrol randevumun tam arasında makat gelişten doğum pozisyonuna geçti bebek ve o dönüşten beri özellikle hareketler çok daha hissedilir oldu.
ilkin41 Haticetekmen01 24+1im bende bu başlığı açıcaktım 2 güne kadar uyutmıyacak kadar olan bebeğim 2 gündür çok arada resmen tekmeliyor çikolata yememe rağmen az. Ben yerlerinin daraldığından dolayı diye düşünüyorum çünkü genelede bu haftalarda herkes bundan şikayet etmiş.