Nzlsgt_1 ben de 36+2deyim son 2 haftadır şiddetli yaşıyorum bunu. Doktora dedim normal dedi. Bebek baş aşağı duruyor ve ordaki kemikler ile pelvis bölgesi doğuma hazırlanıyor dedi. Tabi bu haftalarda bebek hareketlerini iyi dinlemek gerekiyormuş herhangi uzun süreli hareketsizlikte bekleme gel dedi aklınızda bulunsun