Juniormum Planlı olarak 27 Ekim sabahı sezeryan ile kavuşacaktık güzel kızımla ama 22 Ekim Pazartesi günü kontrolümüzde nst de kasılmalarımız çıktı ayrıca tansiyon yüksekliği problemimizde olunca 25 Ekim e çektik doktorumla doğum günümüzü💜 çok şükür herhangi bir sorun olmadan kavuştuk prensesimizle💗 Allah ım isteyen herkese nasip etsin bu kadar güzel bir duygu yaşamadım ömrümce hayatımda daha önce hiç mutluluktan ağlamamıştım💖 Rabbim hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙋♀️
Canisi44 Juniormum gözünüzaydın allah kucağınızda koysun bnde 37+0 9 kasım doğum inşallah sezeryan olacak 38+4 te alacak siz kaç haftalıkta oldunuz