Brn23 gaviscon hep iciyorum zaten mide yanmam oldugunda biraz fayda ediyor. Ama gaz ağrisina şıskinligime iyi gelmiyor. Tableti de duymamistim daha önce.
Ben kontrollerimde doktoruma gaz sancım şişkinliğim mide agrim oldugunu söyledim. Bana hic birsey önermedi az az sık sık ye mide ni yorma agrimaz dedi. Alakası yok. Hic birsey yemesem bile bazen bu agriyi çekiyorum