38+1 benimde 1.30 da uyudum 3 e kadar 3 defa WC kalktım sonra bidaha uyuyamadım yok gözümü açamıyorum ama uyuyamıyorum da sancılarımda var geceleri özellikle çok oluyor böylede uyuyamıyorum doğarsa da uyuyamıcam doğarsa en azından gözümün önünde olur diye düşünüyorum açıkçası 🤦🏻♀️😂