Paw Kızlar 7-8dk da bir kasıklarıma ağrı giriyo karnım taş gibi oluyo biraz sürüp geçiyo ama öyle dayanılmaz bi ağrım yok adet sancısı gibi. Bu doğum belirtisi mi ciddiye almalı mıyım yoksa yalancı kasılma falan mıdır acaba?
Benannemioluyorum Paw düzenli aralıklarla giriyorsa doğum sancısı olabilir. Belde olur diyorlar ama belde olmadı benimki, bildiğin adet ağrısı gibi kasıklarıma giriyordu, ve çok düzenliydi. Belki çoktan hastaneye bile gitmişsindir ne yaptın 😊
Ebrualparslan1 Benannemioluyorum benimde geceden beri sağ kasığıma giriyo ve bacağıma atiyor durup durup geçiyor 36+6 günlüğüz acaba hastaneye gitmelimiyim