Merhabalar, bugün 35.haftamaa giriyorum. Kontrolum vardı her şey maşallah yolunda gözüküyor. Bebeğimin kafası önde gidiyor, doktorumuz kemikli bir kafa yapısı oldugunu söyledi. Bir sonraki kontrolde doğum hakkında konuşacağım fakat kafama takıldı ister istemez. Kafa çapi şu an 9.23 cm gözüküyor. Baş cevresi de 32 cmdi sanırım. Doğumda bebek kemikleri sertlesmedigi icin ic ice girip esnedigini biliyorum. Yani yuzde yuz normal doguma engel diyemeyiz şu anki durumuma. Ama yine de bu şekilde önden giden baş ölçüsüyle doğum yapan, ya da bilgisi olan annelere bir danışmak istedim. Normal doğum yaptıysanız bir sorun yaşadınız mi? Açıkçası bebegi ve kendimi etkilemedigi sürece sezeryan istemiyorum. Yine de belirsizlik kafa karıştırıyor. Yardımcı olur musunuz