İlk bebeğimi 17 haftalıkken kaybettim sağlıksızdı. Peşine kese gelişmedi düştü . En sonda 3. gebeliğimin kalbi durdu. Hsg çekildim temiz çıktı kan pıhtılaşma konusunda ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ilk gebelikte ecopirin kullandım kese görünce oksapara başladım. 4000 ilk İkinci hemen başladım. Üçüncü kese görünce 6000 binlik enox ve ecopirin kullandım benimde ona rağmen kalbi durdu çoğu kişi gebe kalır kalmaz başlıyor benim 6 genden 5 i sıkıntı
Mtfr mutasyon c677t heterozigot
Mtfr mutasyon a1298c heterozigot
Faktör 2 heterozigot
4G/5G homozigot
Faktör 8 V34L heterozigot