MadameHappy34 son 60 🐣 gerçekten en zorlandığım dönem bu oldu iyice ağırlaştım ağrılarım oluyor ilk 6 ayda yaşamıdığım şeyleri 3. Trimesterden sonra yaşamaya başladım resmen ama çok şükür çok güzel bi hamilelik geçirdim şuan da tek şikayetim iyice ağırlaşmam ve hareketlerimin kısıtlanması onun dışında bi şikayetim yok çok şükür 🥰 sağlıkla kucağına al miniğini inşallah canım 🐣🌸