Kızlar bi sorum olucak takipli olduğum hastanede tahlil vs.Her biri ayrı para neyse ben geceleri çok üşüyorum kansızlığım ve vitamin eksikliğimde var biliyorum kadın doğum doktorum ferrum ve decavit gibi ilaçta verdi 2 hafta düzenli kullandım sonradan hep aksattım farkında olmadan şimdi de düzene sokamıyorum. bunun için yarın sağlık ocağın gitsem genel kontrol amaçlı bi kan ve idrar tahlili yapmak istediğimi söylesem yaparlar mı acaba?? yaptılar diyelim sonradan sonuçları alıp kendi doktoruma göstersem bakıp ilaç verip veya gerekli müdaheleyi yapar mı. Bi sorun Yaşar mıyım. Bu arada 23 haftalık hamileyim ve şimdiye kadar sadece gebeliğin başında kan ve idrar tahlili verdim ondan sonra doktorum hiç istemedi. Ne yapmalıyım sizce doktorumdan gerekli testleri isteyip öylemi yaptırayım yoksa dediğimi mi yapayım🙇🏻♀️