Bugün tam 36 haftaya girdim gece geç yatan biriyim rahat olmadığımdan nefes darlığı fazlasıyla vardi ve midem karnim patlicak gibi rahatsizdim az önce telde ilgilenirken Bi anda Bi rahatlama geldi rahat nefes alıp vermeye başladım bebek doğum kanalına mi girdi acaba 36 haftada normal mi?