1Gunes Tuanad ilk 16+4 de göbeğimde hissettim balık gibi kaydı değerek ama net tekme olarak 22+4.haftadan sonra hissettim ve bebeğim hep soldaydı en baştan bu yana .
MaviDeranHazal Tuanad 17. Haftamda hissettim çok erkendi, doktorum gelişimi iki hafta önde sende zayıfsın ondan erken hissetmişsindir dedi. Sol tarafta kelebek kıpırtısı göz seğirmesi gibiydi. Hala hep sola doğru sol tarafa çalışır oğlum 🦋
Seyma65 Tuanad 17.haftamda sağ tarafımda hissettim sonrasında ise sağ sol Allah ne versiyse tekme atmaya başladı ilk ama sanki balık gibi bir şey altı içimden
Hernasipvaktineesirdir 1Gunes buna çok sevindim 😀 çünkü bende göbeğimde hissettim aynı siz gibi ve bana dediler ki göbekte hissedilmez bebek kasıkta olur sen bağırsak hareketini bebek sanmıssındır. Ama emindim 😋 sizde de duyunca tescillendim
Tuanad MaviDeranHazal bende ayni sizin gibi biyle karincalanma gibi hissettim hatta önce bagirsaklarim sandim doktora sordugumda hayir ikinci gebelikte olabilecegini soyledi 17. Haftamdayim ve hala ayni kipirdamalari
MaviDeranHazal Tuanad oo senin baya erken başlamış canım, ben ilk hamilelik olduğun için hiç inanmazdım yaa bırak kan akıyor gazım var falan ama sonra emin oldum🥰 35 haftalık olduk şimdi bayılıyor sola tekme atmaya çok acıyor artık
Honeymom17 17de hissettim ilk gebeligim hemde ama cok az boyle sanki karnimda kucuk bi baloncuk patliyo gibi ve surekli degil