Meryemeliz27 Merhaba arkadaşlar 6+3 günlüğüz bugün kalp atışını bebeği keseyi gördük çok şükür doktorum ultrsonla bakarken sağ tarafımdan baktı hep bebeğime sağ taraf da olursa erkek sol tarf kız bu tabir doğru mu sizce merak ettim sizinkiler nasıldı
3babymom Meryemeliz27 2 erkek 1 kızım var üçünde de hamileyken sagdaydi 😂 sağ sol olayı tamamen hurafe