Tugcecv pijama cok rahat olmuyor özellikle de dikişlerle ben yanımda götürdüm ama giyemedim hastane cok sıcak oluyor ayrıca ara ara dikişleri kontrol etmeye geliyorlar elbise o konuda cok rahatlık oluyor bende son dakika aldırdım elbisede dikişler hava da alıyordu elim ayagım olmustu resmen eve döndüğümde de bi kaç gün elbise tarzı giyindim pijama tarzı seylerde dikişler hava almayınca mikrop bakteri üreme şeyi de artıyo yeterince enfeksiyona acık oluyoruz zaten