Poyrazaren 35 haftaligim şuan da kızları sezeryan olucam devlet hastaneleri kaçıncı hafta da alıyor bilgisi o lan varmı 😊
Dark Poyrazaren hastaneye göre değişiyor, bazıları sancı ile gel diyormuş bazıları genelde 38 gibi alıyor durumunuza da bağlı, tabi zorunlu olarak alıyor
050218Ybmety Poyrazaren ben devlette sezeryan oldum sancımı beklediler tam 39+6 da geldi benim kız normal sezeryan günümü 40+2 ye vermişti doktor
Dark Poyrazaren o zaman Hastanenin yoğunluğuna bağlı, 36 demişsiniz doğum 37-40 haftalar arasında 36 haftada problem varsa çağırırlar
Poyrazaren 050218Ybmety baya geç vermişler kimse sorsam 36 37 38 gün verip alır diyolar bakalım ne olcak 😏
050218Ybmety Poyrazaren çoğunlukla onlar 2 çocuk olanlar diye biliyorum benimde mecburiydi ama doktora bağlı ameliyat günü pazartesiydi ama ben neolur neolmaz 2 hafta önceden dosyalarımı hazırlamıştım