Mavi25 Kesinlikle doktora git. Bende de aynı şekilde 27′de fln başladı bir doktor dedi magnezyum veririm geçer fln biri de normaldir. Sonra 30+5′te kanamam oldu acil kadın doğuma gittim alttan muayene ettiler ve 3 cm açıklık var dediler. Yani bebek doğum kanalına giriyor diye o kadar keskin ağrım olmuş hep. İhmal etmeyin sizde.