SevdaBoksor33 Canım sana şöyle söyleyim normal doğum hem senin hem bebeğin için çok sağlıklı,sezeryan zorunlu olmadığı sürece tavsiye etmem çünkü 7 kat kesileceksin üstüne sonra yaran olacak o an anne olmuş olacaksın sorumluluğun da bir bebeğin olacak daha çok yıpranacaksın,olumlu düşün güzel olsun herşey.