ilkanneyim06 Kızlar kasığımdan belime siddetli bir ağrım var kasığımdakide regl misali sizce doktora gitmeli miyim 34+1 özellikle belimdeki ağrı çok siddetli ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum
Burrccu ilkanneyim06 bence bir gidin, benim doktorum seni zorlamayacak dinlenince gecen agrilarda sıkıntı yok ama baktin gecmiyor hastaneye gelmen gerekir demişti. İnsallah bi sikintiniz yoktur