userbrn96- Merhabalar, Bu aralar idrar çıkmam çok sıklaştı 34 hafta olduk su gelmesi gibi bi durum yaşasak anlaşılır değil mi bazen çok tedirgin oluyorum da sizlere danışmak istedim
Meryemiss userbrn96- şöyle canım son zamanlarda bebek artık kanala doğru ilerlediğinden mesaneye baskı sonucu sık idrara çıkılıyor su için ben kendimden örnek vereyim son zamanlarda yine akıntım olduğu için ped kullanıyordum artık sürekli çamaşır ıslaklığı vs olmasın diye bir ara çok artmıştı ama akıntım fazlalaştı sandım taki 37+6 kontrole gidene kadar doktorum suyun sızmaya başlamış enfeksiyona açıksın doğumun başlamış deyince ben şok olmuştum fark edilmeyebiliyor benim gibi bir durum yaşarsan bazılarında direk bardaktan boşalırca geliyor onları ayırt edersinde böyleside olabilir yani dikkat etmek lazım en ufak değişiklikle anormal gördüğün ıslaklık vs doktoruna danış görün derim
anapanda12 userbrn96- en basitinden açıklıyım çişini tutabilirsin suyunu tutamazsın suyun gelmesini bu şekilde anlarsın
Svrisnm Meryemiss suyunu tutamıyosun şırr diye akıyo rahatlıkla anlarsın suyunun geldiğini merak etme ☺️
Sudedemirer Dün 5 6 damla kadar suyum geldi ve tuvaletin gibi degil bir anda geliyor tutamıyorsun sızıntı olmuş bendede şuan kontrol ediyorum sancılarımı falan
AtlaSeda Off benimde en çok korktuğum konu bu yA duştayken yada WC deyken gelirde anlamazsam diye korkuyorum tecrübesizliğinin verdiği korku var bende doktoruma söyledim baktı şarıl şarıl akacak kadar suyun var anlarsın korkma dedi ☺️