Elifcinar Sinemce__ ay bende merak içimdeyim 2.adetimi bekliyorum transfer için inşallah gecikme olmaz 🤲
[silindi] Sinemce__ ondan sonra ki adet olmadı değerlerime baktılar ve yüksek çıkınca o adette transfer ettiler 🥰
Sinemce__ [silindi] taze embriyo mu transfer edilmişti size, dondurulmus embriyo transfer edileceği için rahim dinlendirmesi yaptık duanizi bekliyorum🙏☺️
babygst Sinemce__ 8 gün erken oldum ama ilk adetti Adeti bekliyorum transfer için kist çıktı bu ay yapamadık….