sumeyra07 merhabaa bugün şöyle bir şey duydum teori varmış, teoriye göre kese yuvarlak ise kız, fasülye gibiyse erkekmiş. Sizce biz neyiz? 🙈 sol resim 4 haftalık ilk görüntümüz sağ 6. Haftamız. Şuan da 11+1 deyiz