Deletedmom_37 kızlarrr doktorunuz bebeğin hareketlerini say veya takip et dedi mi 31 haftalık olduk doktorum bana say veya takip et demedi günde ne kadar hareket etmesi gerekiyor yada hareketleri azalınca sıkıntı mı oluyor bilgisi olan var mı
Zehradgdrn Deletedmom_37 sol yanına yatıp 2 saatte 10 hareket ederse normalmiş benim bebiş hareketsizleşti 32. Haftadayiz 🙄 endişeleniyorum seninki hareketli bir bebişmiydi
Babykalamar Deletedmom_37 hareketi azalinca sikinti bana hareketsizmi acaba dedigin gun tatli seyler ye soluna yat yarim saate on kere hareket etmediyse beni ara demisti doktorum.
BBuseY Bize hep gittiğimizde 4 saatte bir hareket etmesi lazım denildi .36+5 olduk. Ben saat başı kontrol ediyorum valla 😂
Ceren41 belli dönemler hareketler azalabiliyor gönlünüzü ferah tutun bence . oyle zamanlar geliyoki yururmekte zorlaniyosunuz hareketinden 🤭