yagmurefe korkutmak istemem ama daha sün arkadaşımın yaşadığı şeyden dolayı şok geçirdik. Bir haftadır kaburga ağrısı çekiyordu ama ciğerlerinden sanmışlar, üşütmüş diye ilaç falan vermişler, arkadaş da hamileyim diye ekstra ağrıyor heralde diye şıkmış dişini. Zaten grip diye üstelememiş çok, öksürük öksürük üstüne, meğer kaburgası çatlamış. 38 haftayı doldurmuştu allahtan. Doktoru daha fazla acı çekmesin diye sezaryene aldı. Mutlaka mutlaka iyi bir muayeneden geçin, kaburga diyince şimdi korktum ben