Gulsade şeker hastalığım yok, ailede olan da yok. İlk hamileliğimde yaptırmadım. Şu an yaptırdığımda ise maalesef ki şekerim yüksek çıktı. O yüzden düzenli takip ediyorum şekerini. Ayrıca asidi kaçmış gazoz içtiğinizi varsayın aynısı. Ben sırf buradaki yorumlar yüzünden korkarak gitmiştim. Ama alakası bile yok. Doktorunuz uygun görüyorsa yaptırın.