Beyza12345 canim kendini hic germe, normal ve cogunluk olan kalp atisinin olmasi zaten. Biz kendimizi hep kotu ihtimallerle geriyoruz ama gebeliklerin cogunlugu sorunsuz oluyor, sorunlar azinlikta. Rahatlat kendini bir sorun cikmayacaga odaklan🙏 Ben ilk 3 ayi zehir ettim kendime endiselerle