Acile gitmelisin bence şiddetli ağrı çekiyorsan bir muayene ol. Bende genelde gıda zehirlenmesi yasıyorum ama ondada mideme kramp giriyor kusma oluyor falan. Doktorum bir keresinde şunu demişti bu haftalarda gebelik zehirlenmesinden şüpheleniriz o yüzden tahlil yaparız demişti. İçinizin rahat etmesi için bir görünün isterseniz. Birşey yoktur insallah en azından bir serumla agrılarınız gider