melikessuuu 00.00 itibariyle 30 haftalık olduk 🫶🏻 bu haftalarda olan anneler sizler ne durumdasınız bebek hazırlıklarını tamamladınız mı neler aldınız nereden aldınız bize de fikir olsun 😍
Ozlemiskndr melikessuuu bende 30+ 2 oldum 00 da 3. Gebeliğim kıyafet galan herşey aldım sadece bebek arabası kaldı
Lavinyaa8 melikessuuu 30+5 im bende bugün kiyafetlerini yikamaya başladım birkac güne anca biter daha ütüsü var. Bezi ve ıslak mendili hariç eksikleri bitti bezde hala kararsızız
Anneolmak93 melikessuuu bende aynı haftadayım ilk kızımın kıyafetlerini kaldırmıştım hepsini yıkadım temizledim bu kızım da gyecek aynı ay aynı gün doğacaklar çok mutluyum 😍♥️🧿 herseyimiz hazır bekliyoruz
melikessuuu Lavinyaa8 bez sleepy öneriyorum☺️ ben daha çok az şey aldım bu hafta tamamlarım inşallah 🙄
melikessuuu Lavinyaa8 ilk bebeğimde hep sleepy kullandım memnundum canım daha almadım ama yine sleepy alıcam
CmreKsidar melikessuuu 30+3 oldum herşeyini aldım eksik çok az var kıyafetlerin etiketini kesmeye başladım yakında yıkayıp ütülerim ☺️ Birde e bebekte Şubat indirimleri başlıyor her gün ayrı ürün indirimde takip edin bence ☺️
PrensesAnnesiiiiiiiii melikessuuu eski sleepy çok iyiydi şimdiki yeniler hep değişmiş güzel değil ya bende bez olarak Molfix düşünüyorum inşeAllah
PrensesAnnesiiiiiiiii melikessuuu gittikçe zam üstüne zam aslında ne kadar erken olsa o kadar iyi olur