02leyla Çok şükür 34+0 olduk kızlar. Her geçen gün heyecan artıyor ikinci olmasına rağmen… Heyecan korku hepsi bir arada geçiyor bu son günler. Sizlerde durumlar ne ?♥️
121018 34+0 dan selaamlar haftamız aynı heyecan dorukta sağ Salim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🥰
121018 Mide yanması bel ağrısı ve kaburga batması 😐 bebiş çok şükür iyi yolunda herşey sizin ne gibi şikayetleriniz var
02leyla 121018 canım benim şikayetim yok aslında hiç normal ilerliyor ama İç çamaşırım ıslanıyor onun için yarın başakşehir çam sakura hastanesime gidecez testi orada yapıyormuş.beneğin suyu da olabilir dedi doktor.