miracyusufveberilmoms Merhaba kızlar aranızda 33 haftalık olup bebek makat gelişli ve sürekli kasıkta sancı yaşayan varmı… Canım çok yanıyor dayanamıyorum bazen acısına çokda wcye gidiyorum :( daha da çok var
merveyuksekacar miracyusufveberilmoms aynı durumdan muzdaribim. Haftamız ve şikayetlerimiz aynı. Bebek poposuyla baskı yaptıkça anlık bıçak saplanır gibi ağrılar çekiyorum
BBuseY miracyusufveberilmoms makat gelişli bebeklerde ağrı baskı hissetmeniz çok normal çünkü ayaklarıyla inanılmaz tekmeler atıyorlar kasık bölgesine . baş aşağı pozisyonunda olan bebeklerde o kadar hissetmiyorsunuz ayakları yukarda çünkü ( bizimde başaşağı36+5 olduk) .. inş döner daha 40 haftaya kadar var 🤗🤗
miracyusufveberilmoms merveyuksekacar evet bende öyleyim valla cok bunaldım bıde ıkıncı bebek sezeryan dikişlerim aşırı acıyor :(
miracyusufveberilmoms BBuseY hala dönmedi cidden dönmesini 4 gözle beklıyorumm bu hafta gidince sorcam doktoruma :(