Kızlar selam , ilk doz tetanoz aşısını olduktan bi süre sonra toplatma kararı cıkmıstı. Ve aşılar piyasadan toplanmıstı. Şimdi 2. Doz için saglık ocagından aradılar kendi özel doktorumda yaptırmamı söyledi ama yinede içimde huzursuzluk var. Sizlerde durumlar nasıl yaptırdınız mı? Aşı karşıtı bir insan değilim doktorumada güvenirim ama anneliğin verdiği iç güdü sanırım :))